Leven als een god in Frankrijk - Reisverslag uit Saint-Félix, Frankrijk van Jo - WaarBenJij.nu Leven als een god in Frankrijk - Reisverslag uit Saint-Félix, Frankrijk van Jo - WaarBenJij.nu

Leven als een god in Frankrijk

Blijf op de hoogte en volg Jo

08 September 2019 | Frankrijk, Saint-Félix

Afzien hier in La douce France ;-)

De laatste dagen zijn niet heel spannend om over te schrijven. Lekker relaxen, dorpje bezoeken, eten, sapje, zonnen.... veel spannender is het niet maar wel optimaal genieten. Anne en Alice verwennen ons elke avond weer met heerlijk eten. Vanavond rosbief van de grill gegeten met verse groenten.... mijn maag zou van slag raken met al die vitamientjes!

De mustang is ondertussen al het gesprek van de dag, hier in de omgeving. Afgelopen vrijdag hebben wij Marc ( de zoon des huizes) ermee van school gehaald en een extra rondje rotonde voor de school gedaan. Zijn klasgenootjes vonden het helemaal fantastisch!

Ook op het dorpsfeest kwam de auto al uitgebreid ter sprake. Ze weten niet wat ze meemaken hier, hahaha!

In deze omgeving zijn best wel wat brocante winkeltjes en marktjes. En ondanks dat wij de hele dag al in een grote brocante markt wonen, is het erg leuk om ergens anders ook nog even stof te happen. Vrijdag hadden we een winkeltje gevonden in een dorpje verderop en vandaag kwamen we langs een marktje. Daar was helaas alleen maar troep te koop. Een kerel probeerde mij nog een embleem van een mustang aan te smeren voor €150,- Leuk geprobeerd maar ik was niet van plan om zijn waardeloze verkoop van die dag op die manier goed te maken.

Vanochtend hebben we een mooie tocht gemaakt door de heuvels die hier in de buurt liggen. Het weer was vandaag niet zo heel mooi, dus prima moment voor een auto ritje. Op de top even lekker een bakkie en een gebakje gedaan bij de plaatselijke bakker en daarna weer terug naar Saint Felix, waar het zonnetje weer scheen. Lekker bijkomen in de zon van de spannende dag met een chippie en een glaasje.

Ook nog even de kleine Hunter getraind om aan de riem te lopen. Dat ging fantastisch.... snoepjes doen altijd wonderen, hihi!

Morgen nog lekker een dagje hier en dan gaan we weer verder!

• 08 September 2019 - 23:36

De Heer W Hamstra:

nou ziet er leuk uit madam Jolanjeux !

• 09 September 2019 - 11:53

Annette:

Het klinkt allemaal heerlijk! Huub wacht nog steeds op zijn ritje hoor!
    Geniet er nog even lekker van!