Klaar voor de start... AF! - Reisverslag uit Rouen, Frankrijk van Jo - WaarBenJij.nu Klaar voor de start... AF! - Reisverslag uit Rouen, Frankrijk van Jo - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start... AF!

Blijf op de hoogte en volg Jo

31 Augustus 2019 | Frankrijk, Rouen

En we zijn weg!! De eerste etappe van de tour zit er op. Deze liep van Ermelo naar Rouen in Frankrijk. Vanmorgen om 08.30 uur gestart en de finish in Rouen was om 15.30 uur. Klein beetje file gehad bij Antwerpen, maar verder was het best rustig op de weg.

Onderweg ben ik 3 keer gestopt. Eerst voor een bakkie en later voor de lunch. En uiteraard moest er ook getankt worden.

Ik vond het niet heel dik bezaaid met tankstations, in mijn eerste stukje Frankrijk. En met zo'n hongerig paard als de mijne, geeft dat niet echt een rustig gevoel.

Dus toen de tank iets meer dan half leeg was en ik toch een stukje binnendoor reed heb ik meteen maar mijn kans gegrepen. Ik laat mij niet nog eens verrassen dat de meter weer zo ineens op 0 staat, hihi!

Ik ben nu in Rouen en hoef morgen maar 1.5 uur te rijden naar t eerste historische punt dat ik wil gaan bekijken; Batterie de Merville.

Van daaruit gaat de reis, via de Pegasus brug naar Omaha beach. Als het goed is kom ik daar via een mooie route langs de kust. Hopelijk is het droog en kan ik daar met het kapje open van genieten. Er zal genoeg te zien zijn!

Gelukkig hele goeie tips gehad, dus ik ga vast weer hele bijzondere dingen zien ! Heb er zin in! :-)

Bonne soirée!!


  • 31 Augustus 2019 - 23:09

    Annette:

    En...heb je al veel kunnen zwaaien onderweg?

  • 01 September 2019 - 19:17

    De Heer W Hamstra:

    Hoi tuti frutti,moet je maar niet veel gas geven !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 26458

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: