Onderhoudsdagje - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Jo - WaarBenJij.nu Onderhoudsdagje - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Jo - WaarBenJij.nu

Onderhoudsdagje

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

28 Juli 2009 | Australië, Hervey Bay

Tijd voor de grote schoonmaak! Als je met 2 meiden in een kleine ruimte leeft, is het al snel een bende. Dus mesten we regelmatig even uit en doen een wasje. Vandaag was het weer eens zover.

Vanmorgen zijn we vroeg vertrokken vanuit Rockhampton. Echt geen oog dicht gedaan. We zaten weer naast een snelweg en op een industrieterrein, dus veel getoeter en lawaai. Dat slaapt niet echt lekker. We waren al om 6 uur wakker en om 8 uur waren we op weg. Natuurlijk eerst even olie en "water" checken van Herbie en volgooien. Langs deze wegen hier wil je écht niet stil komen te staan!

We hebben gisteren even bekeken waar we nog heen willen en een soort van plan gemaakt. We hoeven gelukkig niet veel over te slaan om op tijd in Adelaide aan te komen.

Nu zitten we in Hervey Bay, vlak voor Fraser Island. We blijven hier maar 2 nachten.
We waren hier ook mooi vroeg en hadden daarom mooi tijd om Herbie even uit te mesten en een was te draaien. Slapen we vanavond vast als een roosje in ons fris gewassen bedje! En we moeten ook uitgeslapen zijn, want we gaan morgen weer iets geweldigs doen; Whalewatching!!! Het is nu walvissenseizoen en de kans is erg groot dat we ze gaan zien. Misschien zie ik ze nu nog dichterbij, dan in Ecuador!!

Jullie gaan het weer horen!

x Jo

• 28 Juli 2009 - 09:27

Yo:

Have fun morgen en hoop voor je dat je ze gaat zien. ZOu wel heel gaaf zijn....
    dikke kus

• 28 Juli 2009 - 10:59

Xxx:

Hallo meiden,
    Vanmorgen een bericht op de radio, dat ze in Australië verschrikkelijk veel hinder hebben van agressieve kamelen, dat zijn jullie toch niet???
    Het is geen grapje over dat bericht ze bijten en maken veel kapot en de verzekering betaald niet dus wees gewaarschuwd.
    Morgen dus gratis douchen bij de walvissen. Dat wordt weer genieten voor jullie.
    XXX