Op naar de paarden! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jo - WaarBenJij.nu Op naar de paarden! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Jo - WaarBenJij.nu

Op naar de paarden!

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

19 Augustus 2009 | Australië, Adelaide

We zijn vanmorgen weer teruggevlogen naar Adelaide en zitten nu weer in het hotel. En dat betekent dat nu echt de laatste dagen van mijn vakantie zijn aangebroken. Balen!!!!

Morgen gaan we naar het stage adres van Ellis in Hahndorf, zo'n 30 km van Adelaide. Ben echt zo benieuwd hoe het er daar uit ziet!
Voor wie het niet weet, Ellis gaat stage lopen bij oud Olymisch kampioene Wendy Schaeffer. Zij won in 1996 goud bij het Eventing. Niet zomaar een amazone dus!
Wendy is steeds heel enthousiast geweest over de komst van Ellebel, dus we zijn benieuwd naar het ontvangst morgen.
Eerst even lekker uitslapen en dan met de bus op pad.

Ik heb alleen geen idee of we daar ook de beschikking hebben over een internet verbinding, dus het kan zijn dat jullie de komende dagen weer even niets van ons horen. Maar dat houden jullie dan zeker van mij tegoed.

Ik wil jullie alvast bedanken voor alle leuke berichtjes die ik de laatste weken heb gekregen. Ik keek er steeds weer naar uit.
Zondag vertrek ik weer richting Nederland en daar hoop ik maandag dan weer te zijn. Kan ik fijn gaan bijkomen van mijn jetlag ;-).

Alvast een fijn weekend en tot heel gauw!!!
x Jo

• 19 Augustus 2009 - 11:55

Yo:

Jippie Jo'tje komt weer naar huis toe.....
    xx

• 19 Augustus 2009 - 11:59

Aline:

Hoi Jo,

Het is nu aftellen voor het laatste stukje van die mooie reis.
    Wat een mooie foto en verhalen.Nou geniet nog even bij de paardjes van Wendy. veel liefs

• 19 Augustus 2009 - 12:10

P&M:

Lieve Land,
    We hebben je mail ontvangen, en we kijken uit naar maandag om je weer in onze armen te sluiten. we hebben genoten van jullie verslagen, wij zelf gaan nog even niet, dus je kunt alle verhalen aan ons kwijt bij thuiskomst.
    Ellis een hele fijne tijd op je stage-plek en we volgen je op je site hoor. Voor beiden een dikke knuffel

• 19 Augustus 2009 - 19:07

Theo:

Jo,
    Ik heb genoten van je "dagboek" over Australië. Behouden thuiskomst en tot ziens
    Groet.

• 20 Augustus 2009 - 07:19

Merce:

He fijn, ze is bijna weer thuis!! Saunaatje voor de ontspanning doen binnenkort?? :-)

xxx Merce xxx

• 20 Augustus 2009 - 16:35

Lisa:

Heey Jo!

balen voor je dat het er bijna opzit. wel super tof wat je allemaal heb geschreven!:D
    Ik zie je volgende week weer. veel plezier nog!

kus kus x