Bijna net als thuis..... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Bijna net als thuis..... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Bijna net als thuis.....

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

14 Januari 2013 | Curaçao, Curaçao

Afgelopen donderdag heb ik Annette en Otto weer naar het vliegveld gebracht. Daar kwamen de nodige zakdoeken aan te pas! We hebben t ook zo leuk gehad met elkaar!!
Voor mij was het best wel spannend of mijn gasten samen wel door één deur zouden kunnen. Ze kenden elkaar namelijk helemaal niet! Gelukkig bleek al snel dat ik mij daar helemaal geen zorgen over hoefde te maken.

Woensdag zijn Annette en Otto nog een dagje naar Saba geweest. Als ik de verhalen mag geloven was dat een bijzondere ervaring en niet alleen vanwege de ruige bootreis er naartoe! Ik heb dus ook meteen maar een weekendje Saba gepland :)

Donderdag zat het er helaas weer op. Voor Otto was het nog even spannende of hij met de vlucht mee kon, maar ik heb nog niets gehoord dat ik hem weer op moest halen, dus ze zullen ergens wel een plekje voor hem gevonden hebben, hihi!
En dan zit je hier ineens weer alleen. Toch raar thuiskomen hoor!! Door de eigenaren van het complex was ik uitgenodigd om te komen eten en dat was echt super gezellig!


Ik had nog geen kennis gemaakt met mn buren, maar die schade hebben we dit weekend wel ingehaald!! De één na de ander belandde bij het zwembad en het werd steeds gezelliger. En het is een leuke gevarieerde groep; Edwin is een collega, Guillaume werkt als accountant, Peter is fysiotherapeut, Alexandra heeft een goeie baan bij het duurste hotel op t eiland, Marleen is advocate en er is ook nog een zangeres/saxefoniste.

Ik begin hier steeds meer thuis te raken; ik ken de weg, ga naar mn werk, doe mn boodschappen en in t weekend gezellig BBQen met de buren.........het lijkt thuis wel, hahaha! Alleen heb je er hier een lekker zonnetje en een strakblauwe lucht bij!!

Liefs, jo

Ps; de KLM heeft deze week nog de tickets in de aanbieding!!! :D


  • 14 Januari 2013 - 09:34

    Annette:

    In ieder geval goed om te horen dat je vriendenkring is toegenomen! Nu zit ik met een wat geruster hart thuis!Wat was het heerlijk!! Ik mis de warmte nu al enorm!! Als je me nu ziet zitten.... Dikke trui, staalkacheltje op de rug gericht...brrrr afzien hoor!
    Nogmaals Jo, Ik heb een heerlijke tijd gehad! Lieve dank voor je gastvrijheid!!

    Het rijden in Nederland is wel weer saai vergeleken bij afgelopen week!

  • 15 Januari 2013 - 07:59

    Evelyne:

    Hey Buuf aan de andere kant van de wereld :)

    Wat ziet het er lekker uit bij jou zeg, als ik de foto's zo zie. En als ik je verhalen lees word ik helemaal jaloers!! Hier is t koud. Ze zeggen 'et giet on' dit jaar...

    Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met Annette en Otto! Jammer dat ze weer naar huis moesten. Hoe is het met je katjes thuis? Lees geen berichtjes meer van ze! En met knolliebollie?
    Hier gaat het allemaal goed. Lijkt me heerlijk om met een glaasje bij te kletsen!!
    Dikke zoen en knuff


  • 15 Januari 2013 - 18:37

    C.&.M.:

    Hoi hoi Zonnekind,

    Heb je nog geen verlang naar dat kleine landje aan de zee????????

    Daar kun je als je geluk hebt mee doen om het record file te helpen breken.

    We zitten nu op 1007 kilometer, en dat komt gewoon door één dagje sneeuw.

    Nog geen zin om ook in de file te staan, vast wel ha ha ha.

    De poezen zitten in huis, we vonden het te koud voor ze en ze liggen prins heerlijk
    op de bank of zitten voor het raam te kijken naar alles wat er buiten gebeurd, want hier
    valt een fietser om en daar glijdt een auto door de rotonde ,of van de weg af het is oppassen
    geblazen. Wat ben jij een bofferd met je dertig graden boven nul.
    Nu je bent op de hoogte en alles is hier verder onder controle
    Lieve groet en dikke knuffel.
    C.& M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 26459

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: