Zon, bier en nachtelijke zwempartijtjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Zon, bier en nachtelijke zwempartijtjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Zon, bier en nachtelijke zwempartijtjes

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

09 Januari 2013 | Curaçao, Curaçao

De sfeer in Casa Jo op Tamarind Hill is echt geweldig goed! Gezellige uitstapjes naar het strand, vliegtuiigjes spotten, op safari naar de aapjes én nachtelijke zwempartijtjes! Één groot feest! Ben echt blij met mijn bezoek uit Nederland en ook dat het onderling zo gezellig is.
Want terwijl ik morgen gewoon hard aan t werk ben, gaan Annette en Otto een dagje naar Saba!

Om half 8 breng ik ze naar de boot en hopelijk zie ik ze rond 5 uur weer hier op het eiland. Waarschijnlijk helemaal groen en geel van de ruige boottrip, want de zee is aan die kant lekker woest de laatste tijd. Heb maar even wat pilletjes tegen reisziekte voor ze gehaald :-).

We vermaken ons dus prima! Op de dagen dat ik vrij ben ondernemen we van alles en elke avond gaan we gezellig ergens een hapje eten en sluiten af mmet een borrel aan t zwembad. Ga dit straks zo missen!!
Denk wel dat mn buren straks blij zijn met de rust. Want mijn gasten vinden het heerlijk om op de meest gekke tijden een duik te nemen in t zwembad!

  • 09 Januari 2013 - 02:31

    Jo :

    Zoals bekent kan Jo nog wel eens de feiten anders verwoorden. We hebben het reuze gezellig met elkaar hier, maar nachtelijke zwempartijtjes........zijn mij niet bekend. Het lijkt dan misschien nacht maar dan is het pas acht uur!!!!!! Ik kan vertellen dat casa Jo een heerlijke plek is waar ik heerlijk tot rust ben gekomen. NOg maar anderhalve dag en dan moet ik helaas het vliegtuig weer in en komt aan dit avontuur weer een eind. Morgen nog een leuke trip naar Saba en donderdagmorgen even het laatste zonnetje meepikken. Ik zou zo een weekje bijboeken!!!!

  • 09 Januari 2013 - 09:09

    Remko:

    klein tippie: leg bij terugkomst achter je huis zo'n hottub neer, kunnen we daar met de buurt de herinneringen een beetje levendig voor je houden als je terugbent :)

  • 09 Januari 2013 - 19:35

    Huub:

    Nou dames, zulke verhalen met direct een ontkenning!Volgens mij moet ik me ernstige zorgen maken.
    Kan natuurlijk ook een paar weken boeken in die casa jo. Nou Jo wanneer heb je weer plek?

    Liefs Huub.(ex)partner van Annette

  • 09 Januari 2013 - 20:09

    M.W.H.:

    Ja Huub, als ikdit zo lees zou ik me ook zorgen maken, maar Annette kennende, weet ik dat je dat absoluut niet moet doen. Je kunt al wel vast een aannemer bestellen, want één ding staat vast de
    dames willen natuurlijk niets anders meer. Ook kan ik je aanraden als Annette terug is zelf een weekje
    naar casa jo te gaan dan kan je het van dichtbij meemaken.
    Voor ons ligt er sneeuw en ijs in het verschiet dus wij moeten het doen met jullie strand- verhalen.
    Veel plezier daar voor de vakantie-gangers,goede reis naar huis toegewenst, en heel veel werkplezier voor onze Jo.

    Lieve groet
    P.& M.

  • 10 Januari 2013 - 00:42

    Jo :

    Voor jou is hier altijd plek hoor Huub!!
    Misschien is er nog plek op de vlucht van vrijdag? Kan je de laatste bijzonderheden van thuis nog even bij de gate doorgeven aan Annette. Zie je haar ook nog even :D

    Een tripje naar Saba is ook aan te raden, heb ik net begrepen.
    Dus misschien kunnen wij dat dan leuk samen doen?!

    Enne, ik ben al bezig met de vergunning voor de hottub hoor, buurman! :P Met zo'n Poolparty kan het alleen nog maar gezelliger worden in ons straatje! Weet alleen nog niet of ik nog wel terugkom, hahaha! Zon, zee en strand is toch een stuk aantrekkelijker dan vorst, sjaals en spekgladde wegen!!


  • 10 Januari 2013 - 20:39

    M.W.H.:


    Hoi Meis,

    Zijn je gasten weer vertrokken vandaag, het zal wel stil voor je zijn geworden na zoveel gezeligheid.
    De volgende zal zich wel gauw aanmelden na al die verleidelijke berichten bij casa Jo.
    Dus geniet maar even van je rust.
    Lieve groet van ons allemaal.
    P.& M.
    .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 26464

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: