Op de helft!??? - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Op de helft!??? - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Op de helft!???

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

21 Januari 2013 | Curaçao, Curaçao

Time flies, when you're having fun!
Ik zit hier alweer 7 weken! Voor mijn gevoel zit ik hier al een jaar! En dat is niet negatief bedoeld!
Het verbaast mij hoe snel ik hier mn weg gevonden heb, hoe snel je een soort van dagelijkse sleur krijgt en het eigenlijk een normaal leven is. Een soort tweede leven, want ik heb er ook één in Nederland. Alleen heb ik daar door de reorganisatie even geen functie en die heb ik hier wel. Sterker nog; ze willen me niet meer kwijt en hebben gevraagd of ik hier wil blijven voor een aantal jaar!

Een aantal jaren geleden had ik direct gevraagd; "waar moet ik tekenen?" Jarenlang heb ik geprobeerd om een functie in het Caribisch gebied te krijgen en toen mocht ik niet. Nu wil ik niet meer......niet voor een paar jaar, ....niet in mn eentje!!!
Of ik in maart al naar huis kom is nog niet helemaal zeker.

En op zo'n dag als vandaag wil je nog helemaal niet aan naar huis gaan denken!
Ik had een erg drukke week gehad, in mn eentje op t bureau. Mn collega's moesten op cursus, ik mocht het fort verdedigen. En dan krijg je natuurlijk weer alles tegelijk!! Dus ik was wel toe aan wat ontspanning!!
Buurvrouw Alexandra werkt in t duurste hotel op t eiland en vandaag waren we haar gasten. Echt geen straf :D Op t strand werden we door haar personeel lekker in de watten gelegd en aansluitend lekker gegeten. Volgende week gaan we daar uitgebreid brunchen.
Nee, het leven op " the Friendly Island" is zo slecht nog niet!!

Hoe koud is t ook alweer bij jullie? :P

Liefs vanuit het warme stukje van nederland!!








  • 21 Januari 2013 - 10:14

    Annette:

    Ha die Jo,
    dat klinkt gelukkig een stuk positiever dan 2 weekjes geleden!! Ik weet natuurlijk hoe e.e.a daar is en werkt... ik snap het wel! Terwijl ik dit schrijf sneeuwt het hier voor de verandering weer lekker. M'n bruine kleurtje is weer grotendeels weg. Dat heb je ervan als je het de heledag moet verstoppen in dikke kleding om nog enigszins warm te blijven. Maar je hoort me niet mopperen hoor...alles beter dan regen. (maar stiekum mis ik de warme zon wel hoor, en het zwembad, en het uitzicht, en de rust, en de boardwalk, en de mahi mahi, en, en, en, en....)
    Nu weer aan het werk an maar!
    groetjes, Annette

  • 13 Februari 2013 - 15:56

    Poep!!:

    Owh nee wat heb jij het toch slecht... je kan veel beter hier zitten in nederland zitten hoor, lekker sneeuw schuiven en auto ramen krabben. Top!

    En dan die foto van die sushi!!!!! het zou verboden moeten worden!

    Tot gauw poep!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 26426

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: