Felis Nobo Ana - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Felis Nobo Ana - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Felis Nobo Ana

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

04 Januari 2013 | Curaçao, Curaçao

Oftewel "Gelukkig Nieuwjaar"! Dat wordt hier ook gevierd. Heel gezellig op het strand, met prachtig vuurwerk, Caribische muziek en een heerlijk temperatuurtje. En .......droog!! Ik heb begrepen dat dit bij jullie wel anders was? Vervelend zeg :P
Ik heb me hier in ieder geval heel goed vermaakt!!

De volgende dag was het weer feest toen de grote blauwe vogel uit Nederland weer hier aankwam, met Annette!! En dat is niet alleen heel gezellig, maar ook verrekte handig! Nadat zij ongeveer 14 uur had geslapen en al iets was bijgekleurd, ontpopte zij zich tot mijn "Personal Assistant"!! Als ik thuis kom is het huis schoon, de afwas gedaan, bed opgemaakt en de halve huisraad aangevuld. Mn appartement is net nieuw en op een kop en schotel na was het verder zo goed als kaal als wat. Ze had leuke posters voor me meegenomen om mn hut te versieren en bij de huisbaas een mooie messenset, bezem, stoffer & blik en mooie parasol voor mij geregeld. Ze mag blijven!!! :D

Vrijdag gaan we Otto van t vliegveld ophalen en hij blijft ook tot de 10e! Wordt echt een gezellige boel hier! In het weekend gaan we dan maar weer eens gezellig naar t strand en t eiland verder verder verkennen!

• 04 Januari 2013 - 11:09

C.G.& M.W.:

Lieve Jolande,

Heerlijk dat je weer internet hebt, we waren net gewend aan leuke verslagjes en ineens was het
    afgelopen. We hopen dan ook dat je geregeld online bent.
    Wat geweldig dat Annette er is, en jij boft maar weer met haar als "poetsvrouw" je wordt wel in de
    watten gelegd wat dat betreft.
    Wat het weer betreft is het ook warm hoor 11-12 graden en op de t.v. gezien crocusjes die al in bloei staan, bij ons loopt de forsytia al uit, alleen wij worden bruin van de roest zal ik maar zeggen.
    Nu meiden samen lekker genieten en we horen graag van jullie met leuke foto's.
    Dikke knuffel voor beiden van ons. ook knuffel voor knuffel ha ha ha.
    P & M.XX XX

• 04 Januari 2013 - 22:52

Evelyne:

haha bruin van de roest, die ouders van jou hihi!!!zo grappig!!
    Ik hoorde je pa laatst nog in de supermarkt. Dacht.. hey das de pa van Jo en inderdaad daar stond ie lekker te ouwehoeren ;)

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Hier gaat het prima. De feestdrukte is weer voorbij. Drukke Kerstdagen en Oud&Nieuw gehad maar wel gezellig. Na al die lekkere hapjes enzo weer gewoon boerenkool of spinazie op het menu. Lekker!
    Alle kerstballen opgeruimd en dan hoor ik dat je kerstpakketje nu pas is aangekomen. Fijn is dat. De postduiven hebben niet echt hun best gedaan...

Heel veel plezier met Mevr Poets en geniet van het mooie weer. Hier is het wel 11 graden maar echt lekker is anders!

Tot gauw..

knuf Buuf