Weinig tijd voor de zon! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Weinig tijd voor de zon! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Weinig tijd voor de zon!

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

15 December 2012 | Curaçao, Curaçao

Het is echt super fijn om berichtjes te krijgen via deze site! Het is voor mij een leuke manier om contact te houden met thuis! Thanks!!

Het dagelijkse ritme zit er ondertussen helemaal in. Elke dag ben ik rond half 8 op werk. Om 8 uur is er de dagelijkse briefing. En het zijn lange dagen, ook in het weekend. Er ligt hier zoveel werk en er komen elke dag ook weer nieuwe zaken bij. Ik heb niet de illusie dat de stapel straks minder is als ik weer naar huis ga.
Toen ik hier aankwam viel het me op dat mnd collega's niet zo bruin waren. Nu snap ik waarom. Je hebt bijna geen tijd om van het mooie weer te genieten!
Hopelijk kan ik met kerst een paar dagen even lekker genieten op t strand?!

Sinds gisteren zit ik in t appartement van een collega. Zij is op vakantie naar Nederland en vroeg mij op haar katten te passen. Echt gezellig hoor, weer even beestjes om me heen! Toen ik vanochtend wakker werd zat er één me al aan te gapen of ik nu eens eindelijk wat te eten zou regelen, hihi.
Rusty is de rooie kat en de ander is Dushi. Mn pleegcats tot 27 december. Daarna ga ik naar mnd "eigen" appartement.

Kerst in de zon is al iets geks. Maar vandaag ben ik voor t eerst jarig in de zomer!! Dat is pas gek! Ik ga het zo vieren met wat collega's op t strand. Hapje doen, drankje, muziek, vuurtje.... toch anders als je familie en vrienden er niet bij kunnen zijn. Door alle berichtjes en telefoontjes die ik vandaag kreeg zijn jullie er toch een beetje bij! :)

Liefs, Jo

  • 15 December 2012 - 22:14

    C.G. En MW.:

    Lieve Jolande,
    Er zijn vast veel bloemen op het eiland die waren er ook toen jij geboren werd maar dan van
    ijs op de ramen. Voelt het fijn in de zomer jarig??
    Wij nemen zo een wijntje op je verjaardag, en wensen jou een heel mooi nieuw levensjaar toe, maar
    dat hebben we jou aan de telefoon al gezeg

    Fijne dag nog met je collega's

    liefs en dikke knuffel van ons XXXX

  • 17 December 2012 - 02:23

    Jo :

    Bij mn verslagen staat steeds dat ik op Curaçao zit, maar dat klopt natuurlijk niet. Op één of andere manier kan ik niet aangeven dat ik op Sint Maarten zit. Die plek kennen ze niet op deze site. Best jammer, want ze weten niet wat ze missen!! :)

  • 17 December 2012 - 14:01

    Aline & Lisa:

    lieve jootjeee,

    Wij zijn blij te horen dat jij geen tijd hebt voor de zon, zo krijgen we een niet te grote achterstand haha!
    Leuk om te lezen dat je 2 pleegkatjes hebt, dat voelt toch een beetje vertrouwd ofniet?

    Hier in Nederland gaat alles prima, regen, school, werk het gebruikelijke dus!
    We hopen dat je het verder naar je zin hebt en dat je af en toe nog een beetje kan genieten van de omgeving.

    Wij wachten op de verhalen en foto's!

    Dikke zoen de buurtjes :)

  • 18 December 2012 - 10:10

    Suzanne ( Van Koor ):

    Hoihoi,

    Wat leuk om jouw reisverslagen te lezen! Ik hoop dat je het naar je zin hebt en dat je snel je draai mag/ kan vinden. Hier is alles oké. Zondag een top optreden gehad in Kesteren en dan zaterdag in Ermelo. Niet al te bruin worden enne vergeet niet om te genieten!!!

    Liefs Suus

  • 19 December 2012 - 07:24

    Huug En M Gravendeel:

    Jolande!
    Wel wat laat maar op deze manier nog van harte
    Leuk om via jouw moeder een berichtje van je te krijgen
    En toch weer een poes geadopteerd je kunt het ook niet laten
    maar ze zijn ook zo lief
    We hopen dat je fijne feestdagen daar hebt en een goed en
    gezond 2013!
    Huug en Marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 26441

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: