Een paar fotootjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Een paar fotootjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Een paar fotootjes

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

15 December 2012 | Curaçao, Curaçao

Ik heb t voor elkaar gekregen om een paar fotootjes te plaatsen. Als ik mn nieuwe speeltje :) helemaal door heb, volgt er meer en een nieuwe update!

Tot gauw!

• 15 December 2012 - 09:21

MERCEDES:

Hi jarige job,

Net een app gestuurd, maar die lees je pas over een paar uur als je wakker bent!
    Ben zeer benieuwd naar de rest van de foto's en je verhalen. Heerlijk om te lezen.

Fijne dag vandaag! Ik zal aan je denken als ik vanavond zit te dineren en feesten in The Grant in Amsterdam (met collega's en partners!)

Liefs,
    Merce

• 15 December 2012 - 13:18

Annette:

Lang zal ze leven, er is er een jarig, twee violen en een trommel en een fluit, happy birthday to you! (de muzikale uitvoering moet je er dit jaar maar even bijdenken, ha.)

Van harte met je verjaardag! wel bijzonder om dat nu eens lekker in de warmte te kunnen vieren!
    Een hele fijne dag toegewenst en blijf naast je werk ook lekker genieten van de prachtige omgeving!

Ik neem er hier een borrel op....proost en nog vele jaren.

Ik duik nu lekker mijn bedje weer in aangezien ik een van de vele griepgevallen ben.

• 15 December 2012 - 15:48

Jos Korver:

Ik ben heel erg jaloers!

• 15 December 2012 - 19:07

Theo (je Weet Wel!):

Jo,

Van Harte gefeliciteerd met je 36 ste verjaardag. Ik neem aan dat je vanavond "doorzakt".
    Geniet ervan je wordt maar eenmaal 36!.
    Wij nemen vanavond een borrel op je verjaardag.
    Groet en kusjes,

Theo en Wera