Een paar fotootjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Een paar fotootjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Een paar fotootjes

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

15 December 2012 | Curaçao, Curaçao

Ik heb t voor elkaar gekregen om een paar fotootjes te plaatsen. Als ik mn nieuwe speeltje :) helemaal door heb, volgt er meer en een nieuwe update!

Tot gauw!

  • 15 December 2012 - 09:21

    MERCEDES:

    Hi jarige job,

    Net een app gestuurd, maar die lees je pas over een paar uur als je wakker bent!
    Ben zeer benieuwd naar de rest van de foto's en je verhalen. Heerlijk om te lezen.

    Fijne dag vandaag! Ik zal aan je denken als ik vanavond zit te dineren en feesten in The Grant in Amsterdam (met collega's en partners!)

    Liefs,
    Merce

  • 15 December 2012 - 13:18

    Annette:

    Lang zal ze leven, er is er een jarig, twee violen en een trommel en een fluit, happy birthday to you! (de muzikale uitvoering moet je er dit jaar maar even bijdenken, ha.)

    Van harte met je verjaardag! wel bijzonder om dat nu eens lekker in de warmte te kunnen vieren!
    Een hele fijne dag toegewenst en blijf naast je werk ook lekker genieten van de prachtige omgeving!

    Ik neem er hier een borrel op....proost en nog vele jaren.

    Ik duik nu lekker mijn bedje weer in aangezien ik een van de vele griepgevallen ben.

  • 15 December 2012 - 15:48

    Jos Korver:

    Ik ben heel erg jaloers!

  • 15 December 2012 - 19:07

    Theo (je Weet Wel!):

    Jo,

    Van Harte gefeliciteerd met je 36 ste verjaardag. Ik neem aan dat je vanavond "doorzakt".
    Geniet ervan je wordt maar eenmaal 36!.
    Wij nemen vanavond een borrel op je verjaardag.
    Groet en kusjes,

    Theo en Wera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 26466

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: