Merry Christmas!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Merry Christmas!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!!

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

22 December 2012 | Curaçao, Curaçao

Het kerstgevoel heb ik nog steeds niet en ga ik hier vast niet meer krijgen. De komende dagen ben ik lekker vrij en ga leuke dingen doen, maar dat t kerst is gaat echt aan mij voorbij. En zo gek is dat toch niet met alle zon, zee en strand om mij heen :P

De mensen hier doen wel aan kerst hoor. Alles wordt mooi aangekleed, zag zelfs een opblaas kerstman in zwembroek, hihi en op de laatste werkdagen voor de kerst wordt er van alles georganiseerd.

Woensdag had ik de kerstviering op t strand vanuit mijn werk. Gisteren hadden wat lokale collega's op t werk voor een lunch gezorgd en vanmorgen hadden we een kerstontbijt. Ook hier zijn het "vreetdagen".

Vandaag namen we ook afscheid van ons collegaatje uit Aruba die hier de afdeling 7 weken heeft ondersteund. Dus zijn we ook maar even uitgebreid gaan lunchen. Maar een rustig dagje mag toch ook een keer na al die drukke dagen.?! :)

Wens jullie bij deze hele mooie, gezellige en hopelijk witte kerstdagen!!

Liefs van mij en de kerstman ;)

• 22 December 2012 - 14:53

Arga Grendeel:

Hoi Jolande

Nou een witte kerst wordt het hier ook niet hoor kom net terug van boodschapen
    (de laatste lading) maar ben doornat geregend! Wel gezellige foto's en zo te zien red je
    het wel.
    Hier alles op rolletjes ook de tandartscontole achter de rug en mag weer en half jaar
    wegblijven.

De groetjes en maak er vooral fijne dagen van
    Groetjes Huug en Marga

• 22 December 2012 - 15:53

C.G. En M.W.:

Hoi Meisje,

Bij ons geen zon, het hele week-end regen, dus wij zijn stinkend jaloers op jou.
    I.p.v. regen hadden wij wel wat zon willen krijgen maar helaas. Vanmorgen in het
    noorden van ons land was het spek-glad alarm oranje was daar uitgegaan, wat kan
    het toch verschillend zijn in ons kleine landje. Je poezen lopen met de kerstmutsen
    door het huis te struinen op zoek naar een lekker mals muisje, maar die zijn ook niet
    zo dom om zich te laten verschalken. Gisteravond was hier een Kerstmarkt gelukkig
    was het droog voor al die mensen alleen een beetje nevelig, het was behoorlijk druk het
    duurde tot 21.00 uur. Glühwein ging er goed in.
    Geniet van je paar vrije dagen en we horen weer van je.

Lieve groet van ons beiden en
    dikke knuffel. P.& M.

• 22 December 2012 - 21:36

Lizan:

Halloha!

Zo te lezen vermaak jij je prima! Had ook niet anders verwacht! ;)

Hier is het inderdaad nat, nat en nog eens nat! Maar, dat mag de pret natuurlijk niet drukken! Ik heb nu lekker twee weekjes vakantie, dus ik vind het allemaal prima! :)
    Wij gaan met kerst de families af en de tweede week gaan we met de family Geesink naar Drenthe.
    Jij al plannen voor oud & nieuw? Zal vast ook apart zijn om dat op zo'n zonnige plek te vieren?!

Fijne dagen in ieder geval! Xx