Verhuisbericht...... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Verhuisbericht...... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Verhuisbericht......

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

27 December 2012 | Curaçao, Curaçao

Eerst het hotel, toen 2 weken in het huis van Leanne en nu naar mn "eigen" appartement op Tamarind Hill!! Vandaag heb ik de meeste spullen overgehuisd en vanaf morgen is het helemaal mn nieuwe stek.
Letterlijk nieuw, want ik ben de eerste bewoonster! Het appartement is vorige week opgeleverd. Het ziet er erg goed uit en ligt in een prachtige omgeving. Mn auto is er wat minder blij mee. Die heeft moeite om de berg over te komen. Had echt t idee dat ik halverwege moest helpen duwen. Ben blij als ik mn andere auto krijg!

Het huis ligt wel iets verder van het uitgaansleven en er is nog geen tv of internet. Ik ga daar morgen meteen achteraan, maar voorlopig zit ik dus effe zonder internet. Balen!!

Het goede nieuws ( voor mij) is dat ik volgende week bezoek krijg!!
Vorig jaar heb ik Otto opgezocht in Kosovo, toen hij daar zat voor zn uitzending, nu komt hij mij hier opzoeken. De KLM-taxi brengt hem hier op 4 januari. Maar hij is niet de enige!! Vandaag kreeg ik bericht dat vriendin Annette op 1 januari hier aankomt. Echt een super leuke verrassing!! Kunnen we meteen een Poolparty organiseren :D

Genoeg leuke dingen dus weer in t vooruitzicht! Maar eerst morgen weer hard aan t werk! We zijn maar met zn tweeën. Sharine is terug naar Aruba en Inez ligt op bed met de griep. Worden drukke dagen!!

Tot de volgende keer, als ik weer verbinding heb met de buitenwereld!!

Greetz!!

• 27 December 2012 - 19:48

Merce:

Hi Jo,

Dat ziet er goed uit zeg.....prachtig uitzicht en het zwembad voor je neus. Ben jaloers!!!
    Kerst is weer achter de rug. Gezellig gehad met de familie Boskeljon bij ons thuis. Tapas gemaakt met z'n allen. Heerlijk gegeten. Oud en Nieuw vieren we met de buren (4 stellen en kids). En jij dan? Al plannen?

Liefs Merce

• 28 December 2012 - 10:40

CG. &M.W.:

Lieve Jo,

wat een plaatje dat optrekje van jou!!! Hoe hoog zit jij? Kun je vanaf je balcon afduiken in het bad??

Wat geweldig dat je vrienden je komen op zoeken Je broer wilde zo een vakantie boeken toen hij

de plaatjes zag. Na gedane arbeid ishet bij jouw thuis lekker bijkomen

Geniet er van