Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jo - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jo - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

25 November 2012 | Nederland, Amsterdam

Pffff, het is fantastisch hoor om even 3 maanden weg te gaan naar de zon! Maar hadden ze me niet even iets meer voorbereidingstijd kunnen geven? Ik moet nu in een week alles zien te regelen!
Wie past er op mn huis? Wie zorgt er voor mn cats en rijdt op Zazou? Wie haalt vrijdag mn auto weer op van de garage (als ie wordt goedgekeurd, haha) En wat moet ik allemaal meenemen?

Ik hoor iedereen denken; een bikini, strandlaken en slippers inpakken en je bent klaar om te gaan. Ik ga niet op vakantie he?! ;-)

Uiteindelijk krijg ik op woensdagavond mijn ticket en weet ik zeker dat ik vrijdag zal vertrekken. Nog snel even de laatste dingen geregeld, gezellig met vrienden afgesproken om wat te eten of te drinken en toen was ik er klaar voor......... Ik heb er zin in!!

  • 02 December 2012 - 14:18

    M.Hamstra:

    Hallo lieve meid,
    Fijn dat je zo'n goede reis hebt gehad, en jij nu met de voetjes in het water en wij met de voetjes in de natte sneeuw. Ja Ja, de eerste natte sneeuw is gister-avond gevallen hoor, dus dat is zeker even een temp.verschil Maar verschil moet er nu eenmaal zijn toch? Misschien hebben wij straks een witte kerst.
    Geniet dus vandaag nog maar lekker, dan kun je er morgen lekker tegenaan op je werk. We blijven je
    volgen. Lieve groet van P.& M. dikke knuffel.

  • 02 December 2012 - 14:27

    Cats:

    Miauw, miauw miauw miauw,
    we moeten nog even wennen zonder jou.
    Maar er wordt goed voor ons gezorgd,
    dus wees niet al te bezorgd.
    Wij wensen ook jou veel werkplezier,
    en wij, wij amuseren ons geweldig hier
    Het hele huis is nu voor ons alleen,
    en wij slepen vogels,en muizen er nu heen
    en al dat gespuis woont nu lekker in jouw huis.
    De groetjes van ons alle vier,
    En wij wij hebben ook veel plezier.
    Miauw,Miauw,Miauw,Miauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 26440

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: