Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jo - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jo - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

25 November 2012 | Nederland, Amsterdam

Pffff, het is fantastisch hoor om even 3 maanden weg te gaan naar de zon! Maar hadden ze me niet even iets meer voorbereidingstijd kunnen geven? Ik moet nu in een week alles zien te regelen!
Wie past er op mn huis? Wie zorgt er voor mn cats en rijdt op Zazou? Wie haalt vrijdag mn auto weer op van de garage (als ie wordt goedgekeurd, haha) En wat moet ik allemaal meenemen?

Ik hoor iedereen denken; een bikini, strandlaken en slippers inpakken en je bent klaar om te gaan. Ik ga niet op vakantie he?! ;-)

Uiteindelijk krijg ik op woensdagavond mijn ticket en weet ik zeker dat ik vrijdag zal vertrekken. Nog snel even de laatste dingen geregeld, gezellig met vrienden afgesproken om wat te eten of te drinken en toen was ik er klaar voor......... Ik heb er zin in!!

• 02 December 2012 - 14:18

M.Hamstra:

Hallo lieve meid,
    Fijn dat je zo'n goede reis hebt gehad, en jij nu met de voetjes in het water en wij met de voetjes in de natte sneeuw. Ja Ja, de eerste natte sneeuw is gister-avond gevallen hoor, dus dat is zeker even een temp.verschil Maar verschil moet er nu eenmaal zijn toch? Misschien hebben wij straks een witte kerst.
    Geniet dus vandaag nog maar lekker, dan kun je er morgen lekker tegenaan op je werk. We blijven je
    volgen. Lieve groet van P.& M. dikke knuffel.

• 02 December 2012 - 14:27

Cats:

Miauw, miauw miauw miauw,
    we moeten nog even wennen zonder jou.
    Maar er wordt goed voor ons gezorgd,
    dus wees niet al te bezorgd.
    Wij wensen ook jou veel werkplezier,
    en wij, wij amuseren ons geweldig hier
    Het hele huis is nu voor ons alleen,
    en wij slepen vogels,en muizen er nu heen
    en al dat gespuis woont nu lekker in jouw huis.
    De groetjes van ons alle vier,
    En wij wij hebben ook veel plezier.
    Miauw,Miauw,Miauw,Miauw.