Jurassic Park Island - Reisverslag uit Lihue, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu Jurassic Park Island - Reisverslag uit Lihue, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu

Jurassic Park Island

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

13 November 2017 | Verenigde Staten, Lihue

Ik heb de films wel gezien, maar blijkbaar hebben die grote griezels mij steeds afgeleid van de natuur van dit prachtige eiland! Heb al veel gezien maar dit staat toch wel met stip op nummer 1!! :-)

Vanmorgen heb ik Ohau verlaten en ben met Hawaiian Airlines naar Kauai gevlogen. Blijken ze op Honolulu airport ook een polderbaan te hebben! We hebben langer gereden dan gevlogen hihi.
Mm reisburo had al een auto voor me gereserveerd maar ik kon het weer niet laten om een upgrade te doen. Heb nu een blauwe Mustang Cabrio voor de komende 5 dagen!

Dak open en heerlijk cruisen richting mijn hotel. Tis maar een klein ritje maar wat is het hier prachtig!!! Groene velden met schitterende bergen op de achtergrond.
Had t hotel zo gevonden en tis een fantastische plek aan het strand met mooie kamers, uitzicht op het zwembad en de zee.

Vandaag doe ik niet meer dan lekker genieten van de zon met een Mai Tai in mn hand en straks lekker eten in het restaurant bij het hotel.

Morgen ga ik met mn "wilde paard" het eiland verkennen!

• 14 November 2017 - 10:28

Zazou:

Chiller! En ik sta hier maar in de modder droog hooi te vreten..... Je hebt wat goed te maken als je thuis bent!

• 14 November 2017 - 19:58

Jo :

Ik zal Anne vragen of hij de zonnebank voor je aan kan zetten?! ;-)

• 14 November 2017 - 20:58

Mark En Betere Helft:

Jeetje Jo, gaaf hoor en gelijk dat je hebt met de opgrade : misschien toch maar de Audi inruilen? Enjoy!

• 15 November 2017 - 03:25

Jo :

In Nederland schijnt de zon te weinig voor een cabrio, dus de Audi mag gewoon blijven.....als ik die tenminste nog terug krijg van mn broertje ;-P