Jurassic Park Island - Reisverslag uit Lihue, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu Jurassic Park Island - Reisverslag uit Lihue, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu

Jurassic Park Island

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

13 November 2017 | Verenigde Staten, Lihue

Ik heb de films wel gezien, maar blijkbaar hebben die grote griezels mij steeds afgeleid van de natuur van dit prachtige eiland! Heb al veel gezien maar dit staat toch wel met stip op nummer 1!! :-)

Vanmorgen heb ik Ohau verlaten en ben met Hawaiian Airlines naar Kauai gevlogen. Blijken ze op Honolulu airport ook een polderbaan te hebben! We hebben langer gereden dan gevlogen hihi.
Mm reisburo had al een auto voor me gereserveerd maar ik kon het weer niet laten om een upgrade te doen. Heb nu een blauwe Mustang Cabrio voor de komende 5 dagen!

Dak open en heerlijk cruisen richting mijn hotel. Tis maar een klein ritje maar wat is het hier prachtig!!! Groene velden met schitterende bergen op de achtergrond.
Had t hotel zo gevonden en tis een fantastische plek aan het strand met mooie kamers, uitzicht op het zwembad en de zee.

Vandaag doe ik niet meer dan lekker genieten van de zon met een Mai Tai in mn hand en straks lekker eten in het restaurant bij het hotel.

Morgen ga ik met mn "wilde paard" het eiland verkennen!

  • 14 November 2017 - 10:28

    Zazou:

    Chiller! En ik sta hier maar in de modder droog hooi te vreten..... Je hebt wat goed te maken als je thuis bent!

  • 14 November 2017 - 19:58

    Jo :

    Ik zal Anne vragen of hij de zonnebank voor je aan kan zetten?! ;-)

  • 14 November 2017 - 20:58

    Mark En Betere Helft:

    Jeetje Jo, gaaf hoor en gelijk dat je hebt met de opgrade : misschien toch maar de Audi inruilen? Enjoy!

  • 15 November 2017 - 03:25

    Jo :

    In Nederland schijnt de zon te weinig voor een cabrio, dus de Audi mag gewoon blijven.....als ik die tenminste nog terug krijg van mn broertje ;-P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lihue

Aloha USA

Genieten op Hawaii met een omweg.. :-)

Recente Reisverslagen:

24 November 2017

Room with a view

23 November 2017

Stad met 2 gezichten

21 November 2017

Three times a charm!

20 November 2017

In de wolken!!

19 November 2017

Not my day ;-)
Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 26395

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: