Under the Honolulu Sun - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu Under the Honolulu Sun - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu

Under the Honolulu Sun

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

10 November 2017 | Verenigde Staten, Honolulu

Had ik al gezegd hoe warm t is op Hawaii? :-)

Las Vegas heb ik alweer verlaten en lig nu heerlijk aan t zwembad van mn hotel in Honolulu.
Ben gisteren om 23.00 uur in t hotel aangekomen na weer een lange reis. Maar het is de moeite meer dan waard!!

Vanaf het vliegveld werd ik opgehaald door een shuttle en zou volgens mn reisgegevens, een zogenaamde "Lei-ceremonie" krijgen. Dus ik zat al helemaal klaar voor de wiegende dames in rieten rokjes (je kent t wel, Ellebel hihi) om mijn bloemenkrans in ontvangst te nemen. In plaats daarvan werd ik ontvangen door een hysterische űbernicht met fout geblondeerd haar die de krans nog net niet om mn hals wierp terwijl hij schreeuwde; Welcome on Hawaï, you girl!"
Deze ervaring kan dus van mn bucketlist gestreept worden ;-)

Honolulu is fantastisch!! Warm, groen, vriendelijk, dorps en toch groot en met veel shops. Alle grote namen der aarde hebben hier 1 of meer winkels.
Ik ben nog nooit op Rodeo drive geweest maar ik kan me zo voorstellen dat dit er op lijkt.....alleen dan groter en meer.

Dus ik heb niet meer gedaan dan lekker de stad verkend, lekker gegeten op het terras en nu wat kleur pakken bij het zwembad. En meer hoef ik ook niet te doen, want ik heb vakantie!!! Zooooooo lekkerrrrr, hihi.

Morgen ga ik het eiland rond. Kijken hoe de natuur en de stranden zijn op Ohau.
Beetje kort en saai verslag vandaag dus, maar dat maak ik morgen vast wel weer goed!

.....had ik nu al gezegd hoe warm het hier is? 35 graden dus......nee, niet in Fahrenheit!!

• 13 November 2017 - 11:56

Annette:

Ha die Jo,

Nou, dat ziet er geweldig uit allemaal! Je bent er maar druk mee met al die uitstapjes...maar ja...dan zie je ook wat, ha! Alleen New York lijkt me al de moeite waard! Geniet er maar lekker van.

• 14 November 2017 - 20:05

Jo :

New York was super gaaf! De rest is echt geen bal aan, maar ik sla mij er wel doorheen ;-) hihi