Luieren, alleen maar luieren... - Reisverslag uit Varadero, Cuba van Jo - WaarBenJij.nu Luieren, alleen maar luieren... - Reisverslag uit Varadero, Cuba van Jo - WaarBenJij.nu

Luieren, alleen maar luieren...

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

17 Mei 2018 | Cuba, Varadero

Meer doe ik momenteel niet, hier in Varadero. :-) Was ook de bedoeling van deze reis, dus missie geslaagd!

Gisteren heerlijk op het strand gelegen de hele dag. Tussen door even een hapje en een drankje halen, maar meer beweging zat er niet in.
Komt nog wel verandering in hoor! Ben niet iemand die alleen maar 7 dagen aan het strand kan liggen. Dus ga ik zaterdag en zondag toeren!

Zaterdag maak ik een flinke trip naar Santa Clara, Cienfuegos en Trinidad….met de bus…da’s wel effe een klein minpuntje. Hele dag met een irritante gids opgescheept en met zo’n mensenmassa op pad is niet echt my cup of tea maar het alternatief was 200 euro duurder… En dat is excl lunch en drankjes.
Nu hoef ik alleen maar zelf toiletpapier mee te nemen…. Hahaha echt nog nooit mee gemaakt dat je dat je dat zelf moest meenemen op een tour. Of zullen we aan het eind een feestje hebben en de boel gaan versieren met toiletpapier? Ik laat me verrassen, hihi

Zondag ga ik met een vintage auto naar Havana. Dat is wel een privé tour. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden. De auto’s die ik tot nu toe heb gezien zijn echt heel oud en in slechte conditie. De maatschappij waarmee ik ga staat weel heel goed aangeschreven op tripadvisor, dus zal wel goedemorgen.

Tot die tijd blijf ik nog lekker luieren en hopen op een beetje meer zon ( Moet je ook niet in de lente naar Cuba gaan, Jo!! :-P )

Adios!

  • 17 Mei 2018 - 15:24

    Suus:

    Wat een mooi zwembad of is het een meer?
    Gelijk heb je relaxen en je hebt daar de ruimte zo te zien..
    Valt mee hoor die reisgidsen, je hebt leuke en irritante, maar in het dagelijkse leven ook.
    Komt goed zul je zien.
    Havanna , goed plan. Veel plezier en we horen hoe de car was en de stad.
    Lieve groet van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 26399

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: