Enjoy the ride with the one-toothy guide - Reisverslag uit Koloa, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu Enjoy the ride with the one-toothy guide - Reisverslag uit Koloa, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu

Enjoy the ride with the one-toothy guide

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

17 November 2017 | Verenigde Staten, Koloa

Gisteren heb ik bijna de hele dag van het zonnetje genoten op t strand en zwembad van mijn hotel. Valt weinig meer over te vertellen dan dat ik regelmatig moest smeren en draaien en dat ik tussen het lezen door af en toe van het uitzicht heb genoten ;-)

Vandaag stond een ritje te paard op het programma. En geef toe,....we hopen allemaal, dat áls we bijv een surfles nemen of een tour doen, dat de leraar cq gids op zn minst een avondje ruzie waard is!

Ik kan die hoop gewoon beter laten varen want ik heb meer kans op het winnen van de hoofdprijs in de staatsloterij!!
En vandaag was wat gidsen betreft het absolute dieptepunt! Hij had groeven in zn gezicht waar de Grand Canyon jaloers op is én maar 1 gigantische tand in zn mond ...... En dan heb ik het niet over het varken met de naam Kevin Bacon, dat ons de hele rit gevolgd heeft...
Dus geen enkele reden om na de rit nog even te blijven hangen rond het kampvuur, hahaha.

De rit voldeed gelukkig wel aan de verwachtingen. Mijn "schimpie á la Orange kleurde niet alleen leuk bij mn shirt maar gedroeg zich ook voorbeeldig.
(Cinco was oranje door de kleur van het zand waar hij in leeft)
Zo kon ik heel relaxed genieten van de rit en de prachtige omgeving en foto's maken van de groene velden en bergen en prachtige verlaten strandjes. Ik heb genoten! (En ja, deze keer ben ik wel blijven zitten, Lizan hihi)

Halverwege de rit hadden we een lunchbreak op het strand. Ik heb niet durven kijken hoe onze gids zn stokbroodje naar binnen heeft gewerkt. En Kevin was blij dat hij de restjes mocht opeten en ons dus niet voor niets gevolgd was.
Als we mensen op het strand passeerden weet ik niet op ze nu raar opk eken van het varken of van de glimlach van onze gids.

Op één van die strandjes zijn stukjes film van oa Pirates of the Cariben, 7 days and 7 nights en Cast Away opgenomen.
Kauai is blijkbaar erg aantrekkelijk voor de filmmakers! Maar het is ook echt een schitterend eiland, dus ik begrijp Hollywood wel.

Mijn tijd op Kauai zit er alweer op en morgenvroeg vlieg ik naar Maui.
Ben er nog niet over uit of ik een surfles ga nemen..... :-)


  • 18 November 2017 - 06:50

    Lizan :

    Kun je Kevin Bacon niet adoq

  • 18 November 2017 - 06:54

    Lizan:

    Eh... Jens drukte al op bericht plaatsen...

  • 18 November 2017 - 08:52

    Ellebel:

    :-) weer een gids voor in de boeken!! Al met al klinkt het als een gave rit!

    En ja...... neem gewoon een surfles!!! Misschien meer geluk met instructeur..;-)

  • 19 November 2017 - 01:17

    Jo :

    ..... mhmm, ik weet t nog effe niet! Die golven hier zijn best serieus. Ben ook (net) geen 20 meer hè?! ;-)

  • 20 November 2017 - 17:19

    Ingrid :

    wauwwwww

  • 20 November 2017 - 22:27

    Karin:

    Gaaf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Koloa

Aloha USA

Genieten op Hawaii met een omweg.. :-)

Recente Reisverslagen:

24 November 2017

Room with a view

23 November 2017

Stad met 2 gezichten

21 November 2017

Three times a charm!

20 November 2017

In de wolken!!

19 November 2017

Not my day ;-)
Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 26393

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: