Wow........ - Reisverslag uit Lihue, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu Wow........ - Reisverslag uit Lihue, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu

Wow........

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

14 November 2017 | Verenigde Staten, Lihue

Ik val in herhaling, als ik zeg dat dit een prachtig eiland is. Maar dat is het ook....meer kan ik er niet over zeggen!!
Vandaag wilde ik een rondje eiland doen. Het weer is helaas niet top dus op het strand liggen is zonde van de tijd.

Na een fruitig ontbijtje in het hotel heb ik mn "stang" gestart en ben in richting het noorden gereden
Dit wordt geen spectaculair verslag want het enige wat ik kan zeggen is dat het schitterend is hier!! Onderweg kwam ik door hele schattige dorpjes en langs prachtige stranden, bergen en uitkijkpunten.
Ok....de stranden van de Whitsunday islands in Australië blijven nog steeds de allermooisten, maar deze hier doen zeker mee in de top 3.

Het eiland rond rijden bleek helaas niet mogelijk. Bij Na pali coast houdt de weg gewoon ineens op (het kán op Hawaii) en moest ik weer terug. Maar geen straf hoor. Deze route kan je dagelijks rijden zonder dat die gaat vervelen!! En dat zelfs zonder dinosaurussen gezien te hebben, hihi.

Oja....ze hadden bij het verhuren van mn auto wel even mogen zeggen dat er veel gevaar is voor vallende rotsblokken langs de wegen!! ;-)

• 15 November 2017 - 11:46

Mams:

Ik moet nu toch echt even reageren, wat heb jij een mooie vakantie uitgezocht super!!
    Je hebt het niet gevraagd, maar had graag je koffer willen dragen daar.
    Wat een geweldig avontuur, alleen de cabrio hebben we nog niet gezien.
    Wie was die man die de uitwaai foto maakte?? Je lijfwacht?
    En je hebt ook nog wat voor de boeg, als ik alleen al denk aan Sanfrancisco wow
    Geniet meisje en we horen weer van je.
    Lieve groet van ons.

• 15 November 2017 - 16:23

Katrijn:

Wat beleef jij veel zeg, echt supergaaf! Erg leuk (lees:jaloersmakend) om te lezen en te zien. En ja, die Mustangs, ik begrijp het helemaal. Heel veel plezier daar!

• 16 November 2017 - 04:46

Jo :

Hahahaha, leuk geprobeerd Mams!! Ik kan natuurlijk niet alles verklappen :-)
    En je neemt pa zeker steeds mee als je mn terrimals gaat voeren? Geen wonder dan dat ie niet meer wil eten want ook die dikzak heeft een keer genoeg ;-)