What happens in Las Vegas.... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu What happens in Las Vegas.... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jo - WaarBenJij.nu

What happens in Las Vegas....

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

09 November 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren ben ik richting Las Vegas vertrokken.
Om 6 uur in de ochtend stond er een giga privé taxi voor me klaar om mij naar het vliegveld te brengen. Een Chevrolet Suburban.... echt, een paard kan er zn kont prima in keren! En ik had nog zo gezegd dat ik maar 1 koffertje en een rugtas had om mee te nemen. Ok, ik reis best licht voor een vrouw, hihi. 19 kilo woog mn koffer bij het inchecken ;-)

De chauffeur had óf een slechte nacht gehad, óf hij wilde snel naar bed, óf hij vond me eng, want hij had het tempo er goed in zitten. Met 70 mph door de stad en daarna met 100+ mph over de snelweg richting Newark. Alsof ik bij OJ in de auto zat, alleen dan zonder de politieauto's ....wat een wonder mag heten met dit tempo.
Ik was in ieder geval ruim op tijd op het vliegveld!!

Het is toch nog "effe" 5 uur vliegen naar Las Vegas. Ik zat lekker bij het raam en heb kunnen genieten van het steeds veranderende landschap onder mij. Grote steden, bergen met besneeuwde toppen, de Red dessert ėn de Grand Canyons!! En dan ineens ligt daar Las Vegas, in the middel of nowhere.
De landing ging niet heel soepel. De dame naast me begon zelfs te gillen en kneep haar kerel fijn. Lekkerrrr dan!

Mijn hotel, het Treasure Island ( bekend van Miss Congenality 2) is echt zo'n typisch schreeuwerig kitsch Las Vegas hotel. Het ligt aan het begin van de Strip en heeft uiteraard een casino.

Mensen kijken in Las Vegas is hier tot een topsport verheven. Geef mij een terras en een hapje en drankje en je hebt de hele dag geen kind meer aan mij.... de typische Amerikaan met witte kniekousen in sandalen, hordes fotograferende Jappen, kuddes twintigers die hopen dat ze iets winnen zodat ze eindelijk die dure afslankproducten kunnen kopen (of ben ik nu te grof, hihi) En dan heb ik het nog niet over al die vreemd uitgedoste medewerkers van hotels die mensen proberen naar binnen te krijgen of tegen betaling met je op de foto willen. Ik heb genoten!!

En nu, op naar Hawaii :-). Aloha Honolulu!!!

Of ik nog een gokje gewaagd heb....?? What happens in Vegas, stays in Vegas!!