Nog 1 weekje! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje!

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

01 Maart 2013 | Curaçao, Curaçao

Nog een weekje feestvieren op The Friendly Island en dan op naar huis! Kunnen jullie in Nederland de kachel vast voor mij aanzetten buiten? Anders is het temperatuurverschil echt te groot voor mij hoor!

Ik heb mn laatste echte werkdag gehad en kan nu heerlijk nog even genieten op het eiland samen met Jolanda. En dat lukt ons wel aardig, hahaha!
De eerste ochtend dat ze hier was werden we gewekt door één van de timmermannen die hier werkt op het terrein. Ik had een nieuwe eethoek gekregen en daar moesten nog beschermdopjes onder de poten gezet worden. En dat MOEST op dat moment, om half 8 in de ochtend! Hij had namelijk geen vakantie.......

's Avonds zijn we, samen met Alexandra naar de markt in Grand Case geweest, aan de Franse kant. Daar eerst lekker op het strand gegeten en daarna genoten van de kraampjes en vooral de live muziek. Er was ook nog een kleine Carnavals demonstratie.

Woensdag hebben we eerst lekker bij ons zwembad gelegen en zijn daarna Philipsburg in gegaan. Het was gezellig druk op de boardwalk. Iedereen komt naar het eiland voor de Heineken Regatta.

Dinsdag was dat al goed te zien op het vliegveld. Jolanda was bijna de enige vrouw aan boord. Er arriveerden 2 kisten met bijna alleen mannen. Zeilmannen....... ;) Heeft Heineken weer goed geregeld!!
De dag afgesloten met overheerlijke sushi inThe Moulin Fou, samen met Angelique, Inez en Leanne. Enne, vis moet zwemmen hè!?

Gisteren hebben we ons als echte toeristen gedragen. We hebben de Franse kant verder verkend, veel fotoos gemaakt en lekker gelunchd bij View Point. En daar meteen maar wat leuke souvenirs ingeslagen, want dat doen toeristen ook.
Moe van al deze ervaringen zijn we uitgekomen op Palm Beach en daar onze beachboy wat cocktails aan laten rukken. Was weer een zware dag, hahaha!

Vanavond is het openingsfeest voor de Regatta op de boardwalk. We gaan daar met een hele groep naar toe, dus we zijn rustig aan de dag begonnen vandaag. Het kan wel eens laat worden....

Dinsdag gaat Jolanda weer naar huis en dan heb ik nog even tijd om hier de laatste dingen te regelen en mn koffers te pakken zodat ik vrijdag weer naar Nederland kan. Nog 7 dagen!!!!!

• 01 Maart 2013 - 20:24

Remko:

tot snel, Gluhwein staat warm :)