Het afscheid nemen is begonnen...... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Het afscheid nemen is begonnen...... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Het afscheid nemen is begonnen......

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

26 Februari 2013 | Curaçao, Curaçao

Aan mn dagelijkse leven hier is nog niets te merken van mijn komende vertrek. Het wordt eigenlijk alleen maar meer duidelijk waarom ik hier nodig was......de zaken stromen weer binnen en het is gewoon dweilen met de kraan open. De werkdagen zijn gewoon tekort!
Best wel vervelend om je collega's op zo'n moment achter te moeten laten. Maar ik besef me heel goed dat er ook niets verandert als ik blijf. Heel dubbel allemaal.

Het afscheid nemen is langzaam aan begonnen. Samen met mn collegaatjes van de afdeling ben ik zondag wezen brunchen bij het Westin Hotel. Dat was wel even flink genieten: warm, koud, vlees, vis, sushi, oesters, croissants, pannenkoeken,taart, chocoladefondue......noem het maar op en het was er!! We hebben echt 3 uur lang zitten snoepen, hihi! En de meiden hebben mij flink in t zonnetje gezet!! Zo lief!!!
Na afloop nog even heerlijk aan t strand gelegen. Het leven is hier zwaar op Sint Maarten, haha!

Nog even een update over mn kleine zwervertje. Die heeft een goed tijdelijk tehuis gevonden bij een lokale dierenarts. Ze kan daar rustig bevallen en haar kittens opvoeden voordat er een huisje voor ze wordt gezocht. Het is wel ongezellig nu ze er niet meer is, maar ben blij dat ze goed terecht gekomen is. Ze is nog niet bevallen, al zou dat volgens de dierenarts niet lang meer op zich laten wachten!
Was dus ook weer een afscheid.

Komend weekend poolparty met de buren en volgende week maandag het afscheid op mn werk en dan zit het er echt op. Heb ik nog even tijd om alles weer in mn koffers te krijgen. Dat wordt echt een probleem!

Nu ben ik druk met mn hutje op te ruimen en wasjes te doen. Morgen (dinsdag) brengt de grote blauwe vogel weer bezoek :) Kijk er echt naar uit! Aanstaande vrijdag begint hier de Heineken Zeilregatta en is het een paar dagen lang feest op het eiland. De havens liggen vol met prachtige zeiljachten en de cafés zitten vol met uitgelaten bemanningsleden........ Dus ik denk dat wij ons wel gaan vermaken!! Kan niet beloven dat ik jullie alles daarover ga vertellen. "What happens on Sint Maarten, stays on Sint Maarten" ;)

Bye!!


  • 26 Februari 2013 - 20:09

    Mercedes:

    Lieve Jo,

    Wat is de tijd voorbij gevlogen he.... het was leuk je verhalen te lezen! Wat heb jij een feest gevierd zeg. Maar een saunaatje pakken samen kijk ik ook weer naar uit.

    Geniet er nog even van!

    x Merce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 26394

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: