Swim-Inn Movie at Tamarind Hill - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu Swim-Inn Movie at Tamarind Hill - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jo - WaarBenJij.nu

Swim-Inn Movie at Tamarind Hill

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

18 Februari 2013 | Curaçao, Curaçao

De week is echt weer omgevlogen!! Komt waarschijnlijk omdat ik vorige week maandag pas aan t einde van de ochtend op t werk was door mn bezoek aan Saba.

Was weer een week als alle anderen. Al denken de lokalen daar wel iets anders over. Want woensdag was het Valentijnsdag......en dat nemen ze hier toch echt wel serieus! Er was bij ons een levendige handel in kadootje voor de geliefden. Een handeltje waar wel wat in te verdienen valt want het is hier heel gewoon om meerdere vrouwen (Dushi's ) te hebben. En die moet je dan wel gelijkwaardig verwennen natuurlijk!
Het gaat zelfs zover dat alle vrouwelijke collega's een rode roos kregen van de leiding......Moet echt niet gekker worden hier, hahaha!

Afgelopen week nam ik mij elke avond weer voor om op tijd naar bed te gaan, maar het is niet een keer gelukt. Het was steeds weer te gezellig met de buren aan t zwembad. Blijft genieten dat je hier tot in de vroege uurtjes lekker buiten kan zitten. En het leidt soms ook tot hele originele ideeën! Zoals deze keer de Swim-Inn Movie! De Tamarind Hill-variant op de Drive-Inn Movie.

Vrijdagavond verzamelde alle buren zich bij ons zwembad, bewapend met chips, popcorn, bier en wijn voor de première van de Swim-Inn Movie.
Alexandra had weer de beamer meegenomen en daarmee hebben we op de muur van het zwembad een film afgespeeld terwijl we op de zonnebedjes lagen en een aantal mensen ook op de ligbedden in het zwembad. En het was een hele toepasselijke film....The Pirates of the Carribean!! Was echt geweldig en super gezellig. Gaan we snel weer doen!! En er is maar één persoon omgekieperd in t zwembad tijdens de film :D

Zaterdagmorgen gezellig met Inez naar een marktje in Marigot geweest. Dat is de hoofdstad aan de Franse zijde. Leuke souveniertjes gekocht.
Daarna even luxe gelunchd bij de Lotterie Farm. Dat is een lounge-restaurant dat in de bomen gebouwd is. Was weer genieten!!
Het is hier best wel afzien.......hahahaa

Zondag heb ik heerlijk een dagje bij het zwembad gezeten en weinig gedaan. Alleen maar goed gezorgd voor mn nieuwste aanwinst......(Nee, ze gaat niet mee naar huis, tenzij iemand haar wil adopteren :)??!

Het aftellen begint nu echt serieuze vormen aan te nemen! Nog 18 dagen en dan sta ik gewoon weer in het koude Nederland!
Maar hoef geen heimwee te krijgen naar the Friendly Island. Heb genoeg uitnodigingen om te komen logeren!! ;)

Grtjs, Jo

• 19 Februari 2013 - 07:41

Lizan:

Hi kind!

Ik vroeg me al af wanneer ik weer een verslag van je zou krijgen. Ik hoef me wederom geen zorgen om je te maken! ;)
    Was ook wel weer te verwachten dat je daar een of ander dierlijk "projectje" zou opduikelen, haha!

Hier alles ok! Wij zijn nu op skivakantie in les Menuires bij 3 vallees. Zon, blauwe lucht, goede, lege en brede pistes en gezelligheid! Echt genieten dus!

Fijn als je weer terug bent in Hollanda, kunnen we weer gezellig bijkletsen! Want dat is wel weer nodig na zo'n lange tijd!

Veel plezier nog daar!! Xx

• 19 Februari 2013 - 13:14

Theo.,:

Lieve Jo,
    Wat heb je het daar slecht! De volgende keer ga ik mee om de koffers te dragen.
    Geniet er nog even van, hier is het niks.
    Groetjes en een kusje
    Theo .( je weet wel!)