Veel herkenning - Reisverslag uit Kosovo, Macedonië van Jo - WaarBenJij.nu Veel herkenning - Reisverslag uit Kosovo, Macedonië van Jo - WaarBenJij.nu

Veel herkenning

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jo

21 December 2011 | Macedonië, Kosovo

Even een paar dagen naar Kosovo. Ik ben toch wel nieuwsgierig of er veel veranderd is, sinds mijn uitzending in 1999/2000.
De eerste dag ben ik in Mitrovica. Daar is het de laatste tijd nog erg onrustig en wordt en vooral in de nacht nog veel geschoten.
De 2e dag gaan we naar Prizren, via Pristina. Dat zijn steden waar ik tijdens mijn uitzending ook veel ben geweest. Onderweg zie ik dat er eigenlijk niet veel is veranderd. Ik kan zelfs nog vertellen hoe we moeten rijden, hahaha

Vanuit Prizren gaan we via een mooie bergroute weer richting Mitrovica. Onderweg begint het behoorlijk te sneeuwen en staan al snel in een dik pak sneeuw. Echt leuk.

De laatste dag gaan we naar Pec, een echt ski-gebied. Het is er echt prachtig en je waant je in Oostenrijk.

Het was leuk om weer een paar dagen terug te zijn!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jo

Taking it easy.... Aloha!!!

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 26444

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2019 - 14 September 2019

Mustang :us:"en tour de France :flag-mf: "

15 Mei 2018 - 24 Mei 2018

Op de koffie bij Fidel

06 November 2017 - 26 November 2017

Aloha USA

30 November 2012 - 01 April 2013

Pirate of the Caribean

20 December 2011 - 24 December 2011

Return to Kosovo

15 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

The No worries Tour

Landen bezocht: